cinema.pl Artykuły

czwartek, 10 wrzesień 2020 11:11

Finał kampanii "Głośni w łóżku"

Napisane przez 
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Opublikuj na FacebookOpublikuj na Google BookmarksOpublikuj na Twitter

Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i zakochanymi w sobie kochankami? Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi „tak”, a udowadniają to historie par, opowiedziane w filmach dokumentalnych stworzonych w ramach kampanii Durex „Głośni w łóżku”. 

 

Finał kampanii "Głośni w łóżku"- Seria filmów dokumentalnych to uchylenie rąbka tajemnicy, a tak naprawdę pokazanie światu tego, co on doskonale wie – tylko nie zawsze chce się do tego przyznawać – mówi Bartosz Dombrowski, reżyser powstałych na potrzeby kampanii Durex „Głośni w łóżku” materiałów wideo. 

Cztery odcinki opowiadające historie czterech różnych par w subtelny, ale jednocześnie intymny i pełen emocji sposób oddają hołd komunikacji i dopasowaniu. Pokazują, że są one ważne w każdym typie relacji – u młodych i starszych stażem par, u tych bezdzietnych i posiadających dzieci oraz w związkach jednopłciowych i różnopłciowych. Pokazują, że zawsze warto rozmawiać i dążyć do idealnego dopasowania, którego samo poszukiwanie może być pełną rozkoszy przygodą. 

- Seria filmów dokumentalnych to ostatnia faza kampanii „Głośni w łóżku”. Na tym etapie pragniemy podkreślić cały przekaz projektu oraz misję Durex, które polegają na zachęceniu do rozmowy o seksie oraz odkrywaniu wzajemnych potrzeb i pragnień. Chcieliśmy przedstawić tę ideę w przystępny oraz jak najbardziej realistyczny sposób, dlatego postawiliśmy na filmy dokumentalne. Aby patrząc na prawdziwych ludzi i zapoznając się z ich historiami miłosnymi, widzowie zrozumieli rolę, jaką pełni komunikacja w związku – wyjaśnia Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

Od romansu do rodziny

Pierwszy odcinek, który na YouTube’owym kanale marki Durex będzie można obejrzeć 14 września, to opowieść o historii miłośnej Ani i Manolo – rodzicach wychowujących 2,5-letnią córeczkę. Mimo wielu obowiązków potrafią oni znaleźć czas dla siebie, być spontaniczni oraz tworzyć pełen miłości i namiętności związek. 

Najpierw seks, potem cała reszta?

Agnieszka i Bartek to bohaterowie drugiego odcinka, dostępnego na YouTube’ie od 17 września. Ich historię miłosną zapoczątkował gorący romans, który przerodził się w dojrzały związek. Para ta jest dowodem na to, że otwarcie się przed drugą osobą przynosi same korzyści. Z kochanków można stać się małżeństwem, a dziki seks może zamienić się w sensualne, sprawiające jeszcze więcej satysfakcji zbliżenie. 

Kiedy emocje sięgają zenitu

Trzeci odcinek opowie o Oli i Antku. Tę dwójkę zakochanych osób będzie można zobaczyć na ekranach 21 września. W kilkuminutowym filmie z ich udziałem będzie wiele zwrotów akcji – bohaterowie od namiętnych scen będą przechodzić do pełnych emocji kłótni, co odzwierciedli funkcjonowanie ich związku na co dzień. Nie zawsze jest kolorowo i nie wszystko, co powie i zrobi jedna strona, musi podobać się drugiej. Tak bywa w świeżych związkach, ale ważne, by tak jak Ola i Antek – o wszystkim rozmawiać.

Miłość to stan umysłu

Ostatni film dokumentalny, który będzie można obejrzeć 24 września, przedstawi historię relacji Jakuba i Dawida. Historię pary z ponad 10-letnim stażem i opowieść o wierności oraz pięknym uczuciu, w którym na pierwszym miejscu stawiane są potrzeby drugiej połowy. 

- Jednym z największych problemów polskich filmów o miłości jest to, że bohaterowie ze sobą nie rozmawiają. W każdej relacji – także tej intymnej – rozmowa powinna być absolutną podstawą. Durex skutecznie o tym przypomina – mówią specjaliści zajmujący się kinem i twórcy kanału @Sfilmowani. 

Każdy odcinek to nie tylko inna, wyjątkowa historia miłosna, przekazująca tak ważny komunikat w niezwykle przystępny i lekki sposób. To także efektowna produkcja, w której zadbano o najmniejszy szczegół – ruch kamery oraz światło są swego rodzaju bohaterami każdego z filmów i współgrają z emocjami par. W odpowiednich momentach, obiektyw zbliża się do zakochanych, by dać widzom możliwość poczucia więzi, jaka jest między bohaterami. Są również ujęcia z dalszej odległości – podczas momentów, w których para, by czuć się maksymalnie swobodnie i komfortowo, była niejako odosobniona. 

Dźwięki i muzyka odgrywają równie ważną rolę. Poszczególne utwory, a także odgłosy natury czy oddechów i pocałunków to zabiegi maksymalnie wprowadzające w nastrój, a nawet dopowiadające coś do przedstawianej historii.

W filmach można dostrzec również opakowania prezerwatyw z linii Durex Invisible, która jest nieodłącznym elementem kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Linia ma pomóc parom w odnalezieniu idealnego dopasowania, a w jej skład wchodzą cztery warianty prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżane. Wszystkie są cieńsze niż klasyczne propozycje marki oraz umożliwiają odpowiednie dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia do własnych potrzeb.

Tak, jak bohaterowie serii filmów dokumentalnych Durex, i Wy rozmawiajcie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Otwarta komunikacja może poprawić nie tylko życie intymne, ale też zbudować lub zwiększyć zaufanie, jakimi się darzycie. Zawsze bądźcie „Głośni w łóżku”.

Link do teasera:

 

***

 

Credits DUREX

On air: 14.09.2020

Title: Głośni w łóżku

Client: Reckitt Benckiser | Durex 

Agency: DDB Warszawa

Creative Director: Zuza Duchniewska Sobczak

Creative Team: Paulina Weisgerber | Magdalena Ciereszko 

Agency Producer: Elżbieta Mielcuch

Client Service: Łukasz Walerowski  

Production Company: Papaya Films

Director: Bartosz Dombrowski 

Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz

Producer: Tomek Skrodzki 

Production Manager: Marta Stawska

DP: Patryk Kin

Production Designer: Joanna Kaczyńska 

Costume Designer: Sar Milczarek

Editor: Mateusz Romaszkan | Andrzej Juraszczyk

Production Coordinator: Kasia Kordecka 

Production Assistant: Kuba Welman | Tomek Izdebski

Postproduction: Rio de Post

Post Producer: Sylwia Desowska

Post Supervisor: Marcin Poradka 

Colorist: Piotr Nowicki 

Audio Production: Głośno | Błażej Kafarski 

On-Line: Szymon Kołdej | Michał Kałuża | Jakub Boś

Music: Głośno 

 

 

 

 

O marce Durex

DUREX® jest liderem wśród marek promujących zdrowie seksualne na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Przy pozyskiwaniu materiałów, z których tworzone są produkty, marka stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości. 

Ponad 90 lat badań i doświadczenia w branży sprawiło, że marka oddaje się bez reszty promowaniu miłości poprzez bezpieczny seks. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających ludzi w budowaniu bliskości i osiąganiu kolejnych wspólnych celów. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.Durex.pl

 

O grupie Reckitt Benckiser (RB)

Grupa RB jest światowym liderem wśród firm z branży zdrowie, higiena i akcesoria domowe. Napędzana przez wizję stworzenia zdrowszego życia i szczęśliwszego domu, działa obecnie w ponad 60 krajach.

Grupa RB to power brandy, wśród których znajdują się znane w każdym gospodarstwie domowym, nazwy takie jak: ENFAMIL, NUTRAMIGEN, NUROFEN, STREPSILS, GAVISCON, MUCINEX, DUREX, SCHOLL, CLEARASIL, LYSOL, DETTOL, VEET, HARPIC, CILLIT BANG, MORTEIN, FINISH, VANISH, CALGON, WOOLITE oraz AIR WICK

Niezwykła kultura RB leży u podstaw sukcesu firmy. Nieustanne dążenie do kolejnych osiągnięć, zamiłowanie do ponadprzeciętnych wyników oraz przywiązanie do jakości i naukowej perfekcji to cechy, które reprezentuje sobą i wdraża w swojej codziennej pracy ponad 40 000 pracowników RB na całym świecie.

Czytany 249 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 10 wrzesień 2020 11:20

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy Odśwież

Reklama

Pies.tv

Reklama

Reklama