cinema.pl Aktualności

sobota, 23 listopad 2024 17:55

Film Mikołaja Piszczana w kinach 28 lutego

Napisane przez 
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Opublikuj na FacebookOpublikuj na Google BookmarksOpublikuj na Twitter

Pościgi, widowiskowe sceny kaskaderskie, najbardziej uznani polscy aktorzy m.in. Małgorzata Foremniak, Piotr Głowacki, Jacek Koman oraz najpopularniejsi influencerzy m.in. Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio).  Prezentujemy pierwszy teaser długo wyczekiwanego filmu fabularnego „100 dni do matury”. Zrealizowana z rozmachem, rewolucyjna teen heist comedy to produkcja spod szyldu EKIPY. Film pojawi się w kinach w całej Polsce 28 lutego.

 

Film Mikołaja Piszczana w kinach 28 lutego„100 dni do matury” to wciągająca opowieść o pierwszych ważnych wyborach, przyjaźni i gotowości do zmian. Zabawne i mądre kino dla nastolatków łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką. Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle.

W pełnym napięcia teaserze widzowie otrzymali przedsmak tego jak doskonale znane z mediów społecznościowych osobowości internetowe odnajdują się w zupełnie nowych rolach. W filmie „100 dni do matury” na wielkim ekranie zadebiutują topowi polscy influencerzy z grupy Genzie m.in.: Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio) Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti) oraz Dominik Kwolczak (Kwolczi). 

– Najciekawsze i zarazem najbardziej ekscytujące jest to, że dzięki filmowi jako influencerzy, którzy od zawsze działali tylko w internecie możemy przedostać się do branży filmowej – mówi Hania Puchalska (HiHania). – To stresujące zadanie, bo zobaczą i ocenią nas nie tylko nasi widzowie, ale i inni odbiorcy, ale przyznam, że dla mnie to jest właśnie najciekawsze, żeby sprawdzić się w nowych wyzwaniach i pokazać szerszej publice jak sobie z nimi radzę. 

Oryginalny projekt przyciągnął również najbardziej cenionych polskich aktorów. Debiutującym influencerom partnerują m.in. Małgorzata Foremniak, Piotr Głowacki oraz Jacek Koman. 

– Uwielbiam takie historie. Zręcznie balansujące pomiędzy tym co zabawne i tym co ważne, ale bez zbędnego umoralniania. A to wszystko przeplatane intrygującą zagadką i trzymającymi w napięciu scenami akcji – mówi Piotr Głowacki. – Praca z influencerami była niezwykle inspirująca. Ci młodzi twórcy wnosili na plan zupełnie nową energię, swoje unikalne spojrzenie na świat i udzielili mi kilku istotnych lekcji z obsługi social mediów.

Reżyserem filmu „100 dni do matury” jest Mikołaj Piszczan, dla którego, podobnie jak dla influencerów, również jest to debiut fabularny.

– Tworzymy projekt na skalę światową, łącząc influencerów z profesjonalnymi aktorami, co przyniesie świeżość obu branżom – mówi Łukasz Wojtyca, producent filmu i prezes Ekipa Holding. – To największy projekt Ekipy, z ogromnym budżetem i ryzykiem, ale także wielkim potencjałem sukcesu, który otworzy drogę do kolejnych globalnych przedsięwzięć filmowych. Podjąłem to ryzyko, bo jestem pewien, że nasz sektor ma siłę rozwoju, a Laniakea Pictures kolejne sukcesy przed sobą.

 

Scenarzystą filmu jest Łukasz Zdanowski, za produkcję odpowiadają Laniakea Pictures, Ekipa Holding oraz Watchout Studio. Dystrybucją w Polsce zajmuje się NEXT FILM. 

„100 dni do matury” w kinach 28 lutego. 

 

100 DNI DO MATURY

Reżyseria: Mikołaj Piszczan

Scenariusz: Łukasz Zdanowski

Zdjęcia: Cezary Stolecki

 

Produkcja: Laniakea Pictures, Ekipa Holding, Watchout Studio

Czytany 52 razy Ostatnio zmieniany sobota, 23 listopad 2024 18:10

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy Odśwież

Reklama


Reklama

Reklama